Klantenservice
Heeft u vragen over uw bestelling in onze webshop? Of ondervindt u problemen bij het retourneren van een product? Ontdek de antwoorden op deze en andere veelgestelde vragen hier.
Bestellingen
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas kunnen we een geplaatste bestelling niet meer aanpassen. Wilt u toch extra artikelen toevoegen? Dan kunt u eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen naast de reeds geplaatste order.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit kan alleen wanneer wij de bestelling nog niet verwerkt hebben. Voor het annuleren van uw bestelling kunt u een mail sturen naar info@heetwaterexpert.nl.
-
Wat is de status van mijn bestelling?
We houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Controleer alstublieft ook uw spam-inbox, aangezien onze berichten daar soms onbedoeld terechtkomen. Dit helpt om onnodig contact met ons team te voorkomen.
-
Heb ik garantie op producten die ik op Heetwater Expert bestel?
Heetwater Expert geeft standaard garantie op al haar producten (dit lengte hiervan verschilt per leverancier). Indien een onderdeel foutief gemonteerd is en er daardoor een defect is ontstaan, vervalt deze garantie.
-
Ik heb geen bevestigingsmail en/of track & trace code ontvangen?
Zodra wij uw bestelling ter verzending hebben aangeboden, ontvangt u via onze vervoerder (Transmission) een mail met daarin de track & trace code. Heeft u deze niet ontvangen, controleer nog even uw spam-inbox of het bericht niet per ongeluk daar tussen staat. Staat deze daar ook niet tussen? Neem met ons contact op via: info@heetwaterexpert.nl
Bezorgen
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de meeste producten bij Heetwater Expert die op voorraad zijn geldt, vandaag (maandag t/m vrijdag) vóór 13.00u besteld de zelfde werkdag verstuurd. In uitzonderlijke gevallen kan er sprake zijn van vertraging (backorder). Mocht uw bestelling bij ons extra vertraging oplopen, dan informeren wij u daar uiteraard over.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Voor order onder de €250,- hanteren wij een standard bedrag aan verzendkosten van €25,- Orders boven de €250,- leveren wij de producten franco uit.
Retouneren
-
Hoe kan ik een artikel retouneren?
Is het product ongebruikt en niet gemonteerd, dan kunt u het inclusief originele verpakking binnen 8 werkdagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Gebruik hiervoor het retourformulier, vul deze volledig in, voeg deze toe bij uw retour en stuur het pakket gefrankeerd naar ons retour. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, wordt dit doorgaans binnen 14 werkdagen behandeld.
-
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product?
Alleen in geval van een foutieve levering door Heetwater Expert vergoeden wij de retourkosten (neem vooraf graag contact met ons op info@heetwaterexpert.nl), in overige gevallen zijn de kosten van een retourzending voor uw eigen rekening.
-
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?
Dit dient u direct aan ons te melden na ontvangst van uw bestelling, wij moeten dit ook melden bij onze transporteur. Heetwater Expert maakt hiervan melding bij de transporteur of toeleverancier en laat u weten wat de vervolgstappen zijn om het passend op te lossen. Geef bij uw melding altijd het webshop ordernummer van uw bestelling door en stuur een mail naar info@heetwaterexpert.nl.